شعر / درآمد
مدیریت. موفقیت. داستان کوتاه. شعر و...
به نام دوست که هر چه داریم از اوست

 

 درآمد

تو به من خندیدی

و نمی دانستی

من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم

 

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب آلوده به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز،

سالها هست که در گوش من آرام،

                                           آرام،

خش خش گام تو تکرار کنان،

می دهد آزارم

 

و من اندیشه کنان غرق این پندارم:

که چرا،

             _ باغچه کوچک ما

                                       سیب نداشت؟!

                                                             "حمید مصدق"

 


نظرات شما عزیزان:

kami
ساعت22:42---8 ارديبهشت 1390
وب سایتی برای پیشبرد فناوری اطلاعات.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:درآمد,شعر,شعر نو,حمید مصدق,
ارسال توسط کاظم احمدی
آخرین مطالب